Letar blandare till tvättställ nu när vi budgetrenoverar vårt badrum. Hittade en fin engrepsblandare Mora Armatur Calssic som jag tyckte var så fin. Men enligt sidan jag kikade på kostar den 3000 kr!! Kanske kostar blandare så mycket och det är jag som är blåögd, men jag tycker faktiskt den var lite dyr...
Var hittar man blandare (kanske finns något billigare ställe).
Vill gärna ha en som inte är alltför modern. Däremot går jag inte hur långt som helst i mitt "gärna-lite-gammeldags-stil-tänk" så jag kan inte tänka mig en tvågreppsblandare där man själv ska reglera varm-och kallvattenblandningen. (FInns de folk som köer sådana förresten, det verkar väldigt opraktiskt...)
Hoppas på lite råd från er!

Ja uppenbarligen då det satt en ny mora med tvågreppsblandare http://www.vvsonnet.se/izzy-2grepps-krom-p-30610.html i vårat badrumq(;^;)p Som åker ur en vacker dag.d^_^b

Jag kan tycka att det är okej att välja en tvågreppsblandare om man vill ha en vintage stil. Men annars är det bra skitigt meck! att ha tvågreppsblandare.

Konstigt att dt inte finns "tvågreppsblndare" ädär man reglerar temperatren på ena greppet och flödet i det andra... Jagar vidare efter blandare...

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.