Hej!
Har försökt få loss denna jävla blandare i en timme nu, utan framsteg. Trodde lilla skruven (där lilla hålet nu är) var en låsskruv som låser själva skruven som sitter i väggen och fäster blandaren, men verkar vara mer komplicerat än så. Dom tre stora skruvarna har jag försökt skruva på men dom sitter som berget. Hur gör jag?
Tacksam för svar innan jag blir galen, Mvh
Har försökt få loss denna jävla blandare i en timme nu, utan framsteg. Trodde lilla skruven (där lilla hålet nu är) var en låsskruv som låser själva skruven som sitter i väggen och fäster blandaren, men verkar vara mer komplicerat än så. Dom tre stora skruvarna har jag försökt skruva på men dom sitter som berget. Hur gör jag?
Tacksam för svar innan jag blir galen, Mvh
Produkter som diskuteras: "brytbladskniv"
Brytbladsknivar
Brytbladsknivar är utmärkta verktyg för att utföra en mängd olika skärande uppgifter. De har avtagbara blad med flera segment, så när bladets spets blir trubbigt kan du enkelt bryta av det segmentet och har då ett nytt, skarpt blad
Läs mer
Sitter säkerligen silicon runt skruvarna där bak, o då sitter det som berget. Tog själv lös en toastol som satt med silicon, fick med mig klinkret då jag slet!
Så såga med fiskelina, gittarsträng,pianosträng eller liknande annars kommer något gå sönder.
Så såga med fiskelina, gittarsträng,pianosträng eller liknande annars kommer något gå sönder.
MultiMan
Medlem
· Västernorrland
· 6 812 inlägg
MultiMan
Medlem
- Västernorrland
- 6 812 inlägg
Det första jag gör innan spettet kommer fram är att ta reda på vilket märke/modell det är och därefter brukar man kunna hitta sprängskiss på utförandet eller något forum där produkten diskuteras.
Skaffa en pianotråd till nästa gång. Det är utmärkt som andra redan föreslagit.
Skaffa en pianotråd till nästa gång. Det är utmärkt som andra redan föreslagit.
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden