Skall köpa en blandare med handdusch och undrar om ni experter kan tipsa om någon och även varna för någon produkt.

Har sett att det finns dessa stora-höga med en stor lindad fjäder omkring, alltså typ en sådan man kan se i ett storkök. Kan detinte finnas några som ändå nästan ser ut som en vanlig blandare och man kan dra ut handduschen,

När jag renoverade våran tvättstuga så köpte jag en kran på Biltema 86-563
Den fungerar bra ännu (köptes 2010)
Den ser ut som en vanlig blandare och har handdusch.
Jag vet att man inte ska köpa billiga saker osv...men nu gjorde jag det ialla fall. ;)

Vi har två blandare med handdusch från Mora som vi är nöjda med. 1373292653855.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Kostade knappt 3000 om jag inte minns fel.

Strand (www.cl-strand.com) har några såg jag när jag letade blandare för ett tag sedan. Har ingen erfarenhet av dom dock.

Hans Grohe Talis S Variarc har jag kört i både nya och gamla huset. Ser helt vanlig ut men har dusch. Finns även med en strålvariant på munstycket. Jag köpte den från Badshop

Kolla in Damixas sortiment, finns några stycken där.

tack så mycket för tipsen

ullberg
Jag har en cl strand som jag är supernöjd med, infälld ser det ut som vilken blandare som helst:
ImageUploadedByByggahus.se1373367529.791202.jpg
Skapa konto

Om än lite rejälare (bara positivt i mina ögon), och sen är det bara att dra ut den:
ImageUploadedByByggahus.se1373367584.685616.jpg
Skapa konto

(Slangen är mycket längre än det jag visar). Enda nackdelen är att den inte finns (fanns) med integrerad diskmaskinsavstäning.

Den funkar utmärkt till en lite större enkelho ;)

/U

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.