Har inte räknat hur långt jag kommer, men jag kör mycket 25 mm hål i 45 mm reglar , men fler än 6 blir det då med min gamla tejpade 12 v makita.. Efter 3 st 82 hål i kakel så smälte kolhållaren, men batteriet hade kräm kvar..
Å andra sidan så var det en 10 v maskin det handlade om.. jag tror inte man ska ha så höga förväntningar på dem..
 
Nu jämför vi en smidig fjuttdragare med massa 12+ flerväxlade borr o skruvmaskiner.

Men som tidigare påpekats så är det fel på maskin/batteri eller laddare.
 
Min GSR 10,8V använder jag bara till att dra skruv med. Tycker att den är lite svag till att borra med. Batterierna är väl bara på 1,3Ah, så det kanske inte är så konstigt att dom tar slut snabbt.

Men det andra batteriet är nog ett måndagsex.

Men min GSR 10,8V Li-2 fungerar bra att borra med. Brukar köra T70/80 dosfräs i OSB och liknande. Bästa maskinen jag haft. Starkare än min gamla Hilti SF-120
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.