Hej Tovalo !
Vissa delar av vad du skriver stämmer på pricken i hur vårt Björklidenhus såg ut vid inflyttning hösten 2011 ( + att vi hade/har en del andra problem/fel också ) allt är inte åtgärdat än och av vår erfarenheten så är kundkontakt inte nån som dom på BH prioriterar.
 
Vi vet hur det känns .. Björklidenhus får inga + poäng av oss heller.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.