Hej Tovalo !
Vissa delar av vad du skriver stämmer på pricken i hur vårt Björklidenhus såg ut vid inflyttning hösten 2011 ( + att vi hade/har en del andra problem/fel också ) allt är inte åtgärdat än och av vår erfarenheten så är kundkontakt inte nån som dom på BH prioriterar.