Vi har kompisar som reste sitt hus för & mån sedan; allt gick bra och det blev inte så dyrt heller: Vi har nu själva beställt ett eget ritat hus av Björkliden som kommer i augusti; kommer att fixa det mesta invändigt själva men väl värt pengarna: