Vi skall också bygga i Hölö!!
Hör gärna av dig :D
 
Vi bygger också i Hölö - inflyttning i årsskiftet ;D
 
Ännu en i Hölö som har flyttat in
Väldigt nöjd med Hjältevadshus support.

Bad dem skicka bilder från fabriken när det byggdes

Dem placerade en strömbrytare fel samt en handukstork fel

Oss gör det inget men lyckades få igenom rätt mycket saker som kompensation

2 Högskåp med vitrin badrum i EK
1 Bänkskåp samt överskåp i EK
4 Hyllor i EK
Ny lampor ovanför spegelskåpet
Ny EKluckor till dem befintliga
2 extra garderob
3 extra ytterbelysningar till garaget

Vi monterar själva
Tycker att det mesta har fungerat bra :D
 
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.