Har vera bits hållare, lite längre än den på bild. Är den bästa Jag använt. Köpt 2008 och är som ny!
 
  • Gilla
Jewhan Linder
  • Laddar…
För ovanlighetens skull håller jag med Bauhaussäljaren, Wera är bra prylar. Har själv haft Rapidatorn i 5+ år och den fungerar lika klanderfritt idag som när den var nyinköpt trots diverse "misshandel". Du kommer med all sannolikhet bli nöjd med prylarna.
 
  • Gilla
Jewhan Linder
  • Laddar…
ullberg
Ja, de är generellt bra, även om det givetvis finns olika nivåer inom märket (i Weras fall från bra till riktigt bra). Jag tror du kommer bli nöjd med de där, Har du slagskruvdragare gör Wera varianter som är extra lämpade för det (impaktor, ses längre upp i tråden) men oavsett kommer de där funka bra.
 
  • Gilla
Jewhan Linder och 1 till
  • Laddar…
ullberg skrev:
Ja, de är generellt bra, även om det givetvis finns olika nivåer inom märket (i Weras fall från bra till riktigt bra). Jag tror du kommer bli nöjd med de där, Har du slagskruvdragare gör Wera varianter som är extra lämpade för det (impaktor, ses längre upp i tråden) men oavsett kommer de där funka bra.
Jag håller med om att Wera är bra grejor, men efter att ha spräckt en rapidaptor med slagskruvdragaren så kör jag inte med den vanliga modellen där fler gånger.
 
Jewhan Linder skrev:
Är Wera något bra? Har inte hört om det förut men var in på Bauhaus idag och säljaren som var kunnig på sitt område sa att de var bland de bästa som fanns. Så köpte mig detta till stundande altanbygget tillsammans med Essve trallskruvar 4,5x55mm.

[bild]
Det hade han helt rätt i. Har inte använt just den bitshållaren men själva bitset är top of the line.
 
pyro skrev:
Jag håller med om att Wera är bra grejor, men efter att ha spräckt en rapidaptor med slagskruvdragaren så kör jag inte med den vanliga modellen där fler gånger.
Bra påpekande. Till slagisen bör man välja tex Weras Impaktor.
 
S
Larsa skrev:
En annan variant

[länk]
den där kan komma att vara i vägen
 
S
Jewhan Linder skrev:
Är Wera något bra? Har inte hört om det förut men var in på Bauhaus idag och säljaren som var kunnig på sitt område sa att de var bland de bästa som fanns. Så köpte mig detta till stundande altanbygget tillsammans med Essve trallskruvar 4,5x55mm.

[bild]
lite dyra för att bara vara lite metall. men kvaliten tycker jag motsvarar priset.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.