7 351 läst ·
24 svar
7k läst
24 svar
Bitshållare på skruvdragaren
För ovanlighetens skull håller jag med Bauhaussäljaren, Wera är bra prylar. Har själv haft Rapidatorn i 5+ år och den fungerar lika klanderfritt idag som när den var nyinköpt trots diverse "misshandel". Du kommer med all sannolikhet bli nöjd med prylarna.
ullberg
Verktygstokig
· Stockholm
· 4 026 inlägg
ullberg
Verktygstokig
- Stockholm
- 4 026 inlägg
Ja, de är generellt bra, även om det givetvis finns olika nivåer inom märket (i Weras fall från bra till riktigt bra). Jag tror du kommer bli nöjd med de där, Har du slagskruvdragare gör Wera varianter som är extra lämpade för det (impaktor, ses längre upp i tråden) men oavsett kommer de där funka bra.
Jag håller med om att Wera är bra grejor, men efter att ha spräckt en rapidaptor med slagskruvdragaren så kör jag inte med den vanliga modellen där fler gånger.ullberg skrev:Ja, de är generellt bra, även om det givetvis finns olika nivåer inom märket (i Weras fall från bra till riktigt bra). Jag tror du kommer bli nöjd med de där, Har du slagskruvdragare gör Wera varianter som är extra lämpade för det (impaktor, ses längre upp i tråden) men oavsett kommer de där funka bra.
Perfekt, tack för snabba svar!!!
Det hade han helt rätt i. Har inte använt just den bitshållaren men själva bitset är top of the line.Jewhan Linder skrev:
lite dyra för att bara vara lite metall. men kvaliten tycker jag motsvarar priset.Jewhan Linder skrev:
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden