Någon som hittat alternativa bits till Hiltis skruvautomat med SMD57 magasin?
Original verkar vara 116mm, och det närmsta jag lyckats finna är essves 117mm. Någon som vet om dessa fungerar tillfredställande?
kasta hit era tips!
(Ps! Priset är ganska oviktigt, däremot gärna smidigare att få tag på än hiltis egna)
Original verkar vara 116mm, och det närmsta jag lyckats finna är essves 117mm. Någon som vet om dessa fungerar tillfredställande?
kasta hit era tips!
(Ps! Priset är ganska oviktigt, däremot gärna smidigare att få tag på än hiltis egna)
Tyvärr inte så skaffade 3st hilti bits tillslut, borde klara mig rätt länge på det.
(dum som jag är, hade jag glömt att svärfar är återförsäljare för hilti. Så var inte så svårt för mig att få tag i som jag trodde)
(dum som jag är, hade jag glömt att svärfar är återförsäljare för hilti. Så var inte så svårt för mig att få tag i som jag trodde)
Då jag är platschef inom byggbranschen kan jag också handla från HILTI dock har dom dåliga leveransvillkor, affären ligger i Helsingborg (arbetar i Ängelholm) samt priset är högt, jämfört med andra märken.C Cerb skrev:
Kanske kan någon här göra business, kopiera bitsen och sälja billigare samt nå ut till fler kunder på samma gång
trodde faktiskt att essve skulle ha i sitt sortiment, då de tillverkar bitshållare och bits åt just Hilti.I Inover86 skrev:Då jag är platschef inom byggbranschen kan jag också handla från HILTI dock har dom dåliga leveransvillkor, affären ligger i Helsingborg (arbetar i Ängelholm) samt priset är högt, jämfört med andra märken.
Kanske kan någon här göra business, kopiera bitsen och sälja billigare samt nå ut till fler kunder på samma gång![]()
Produkter som diskuteras: "bitshållare"
Bitshållare
Våra bitshållare är designade för att erbjuda bekvämlighet och enkelhet när du arbetar med olika skruv- och borrprojekt. De håller dina bits stabila och säkra under användning, vilket möjliggör mer noggrannhet och effektivitet i ditt
Läs mer
Dom har ju en Webshop. Lägg order innan 4 och ha grejerna på bygget nästa dag.I Inover86 skrev:Då jag är platschef inom byggbranschen kan jag också handla från HILTI dock har dom dåliga leveransvillkor, affären ligger i Helsingborg (arbetar i Ängelholm) samt priset är högt, jämfört med andra märken.
Kanske kan någon här göra business, kopiera bitsen och sälja billigare samt nå ut till fler kunder på samma gång![]()
Dom stora uthyrarna bör köra med Hiltis automatare, blir nog dyrare än att beställa om man vill ha ett gäng men smidigare. Är man inte jättepetig så kan man nog köpa ett gäng lätt begagnade hos dom istället.
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden