M Ms_IT-Nisse #1 Medlem · 393 inlägg 26 apr 2004 10:51 Ms_IT-Nisse Medlem 393 inlägg 26 apr 2004 10:51 #1 Är det någon som har erfarenheter av Bisazza Mosaik? Är de på nätark, eller sätter man upp dem en och en?
Är det någon som har erfarenheter av Bisazza Mosaik? Är de på nätark, eller sätter man upp dem en och en?
P Poon #2 Medlem · Stockholm · 8 inlägg 11 jan 2008 23:22 Poon Medlem Stockholm 8 inlägg 11 jan 2008 23:22 #2 Dom sitter på nät, ca30*30cm.