Jag funderar på att installera ett Biovac minireningsverk i det hus jag skall bygga till våren.
Vill därför ha synpunkter på detta om någon har ett dylikt.
Jag ska installera ett enhushålls verk för fem personer.
Placera anläggningen i garaget och gräva ner mottagningstanken mellan hus och garage.
Tacksam för alla synpunkter och tips att tänka på.:wow: