Tack jeppeknaster!
Det var snällt, kul att du gillar mitt projekt, hoppas bli klar till sommaren. Mycket som ska göras.... bygger garage under samtidigt mm
mvh Niclas
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.