991 läst ·
7 svar
991 läst
7 svar
Biocube
Vi fick installerat en Biokube Venus i fritidshuset i Stockholms skärgård i somras. Vi betalade ca 140 TSEK för installation och markarbeten (efter ROT men exkl avgifter till kommunen). Har funkat toppen men användning har ju varit rätt låg under höst/vinter.
Hej. Tack så himla mycket för svarJ JonasRodny skrev:
Jasså man kan söka rotavdrag för det? Jag har aldrig gjort sånt. Gör man det när själva bygget är klart? Får man tillbaka pengarna på en gång?
Mvh emma
Ansökan av avdraget skötte vår entreprenör som drog av beloppet på fakturan direkt.
Vi har en Venus 1850 och vi har landförbindelse vilket underlättade.
Japp, har fungerat utmärkt och kan verkligen rekommendera Avlo som skötte allt superbra i tid och på budget. De har fortsatt gett superbra support sedan dess.
Klicka här för att svara