Hej.

Är det någon som har en biocube? Hur tycker ni att det fungerar? Vad kostade den att installera?

Mvh emma
 
Vi fick installerat en Biokube Venus i fritidshuset i Stockholms skärgård i somras. Vi betalade ca 140 TSEK för installation och markarbeten (efter ROT men exkl avgifter till kommunen). Har funkat toppen men användning har ju varit rätt låg under höst/vinter.
 
J JonasRodny skrev:
Vi fick installerat en Biokube Venus i fritidshuset i Stockholms skärgård i somras. Vi betalade ca 140 TSEK för installation och markarbeten (efter ROT men exkl avgifter till kommunen). Har funkat toppen men användning har ju varit rätt låg under höst/vinter.
Hej. Tack så himla mycket för svar :)
Jasså man kan söka rotavdrag för det? Jag har aldrig gjort sånt. Gör man det när själva bygget är klart? Får man tillbaka pengarna på en gång?

Mvh emma
 
Ansökan av avdraget skötte vår entreprenör som drog av beloppet på fakturan direkt.
 
Hej! Kikar också på en Biocube. Vilken variant körde ni på? Har ni landförbindelse eller är det färja?
 
Vi har en Venus 1850 och vi har landförbindelse vilket underlättade.
 
J JonasRodny skrev:
Vi har en Venus 1850 och vi har landförbindelse vilket underlättade.
Ok det är den vi kikar på också. Fungerar den fortfarande bra? Byggde ni vidare på befintlig lösning eller allt nytt? Kan du rekommendera entreprenören?
 
Japp, har fungerat utmärkt och kan verkligen rekommendera Avlo som skötte allt superbra i tid och på budget. De har fortsatt gett superbra support sedan dess.
 
  • Gilla
Timmerö
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.