Hej

Jag skall köpa en högtryckstvätt, ändamål blåsa av bilen och tvätta marksten.

Är det någon som har Biltemas Högtryckstvätt och kan dela med sig av erfarenhet?
Tänker på deras stora HPC 120B för 1999kr

Gör den jobbet?

Är fullt införstådd med att det säkert kan bli bättre ju mer pengar man kan lägga men nu är det första året i hus och det regnar ut pengar på allt som behövs. Jag är bara ute efter om biltemas är tillräckligt bra för ändamålet så man kan övervintra med den ett par säsonger.

Budget 2000-2500kr
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.