Hej! Funderar på att köpa en budget kap/gersåg och har kikat på 2 alternativ, Biltemas MS 255c och Skil 1310aa.Har någon erfarenhet av någon av de två och isf vilken är mer prisvärd ? Tanken är ju att använda den till mindre grejer så som lägga trall och lite annat smått.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.