Hej
Jag köpte för några år sedan garageklinker på Biltema färg antracit som jag nu skulle komplettera med 3 packet. Tyvärr visa det sig att Biltema nu inte har alls samma färg på sin antracit utan att den är betydligt brunare än de jag har. Plattan är dessutom 30,5cm bred tidigare 30cm.
Nu undrar jag om det är någon som har fått lite klinkers till över som ni vill sälja till mig. Jag bor i Stockholmsområdet.