Gammal och grining må jag vara men smartphone har jag haft sedan långt innan apple "uppfann" det.
Fast jag måste erkänna att jag inte använt så värst mycket blåtand mer än att skicka skumma medelanden till folk som var populärt för 10-15 år sen nånting. Dock så körde man rätt mycket med IR på mobilen när det vara standard va rätt smidigt att använda mobilen som fjärr till tv'n bland annat

Mikael_L
MathiasS skrev:
Finns det några andra tåg? Redan för två år sedan hade nästan 80 procent av användarna smartphones...
Jag hörde alltså till de där 20% då. :D
Men inte nu längre dock.

Du kan trösta dig med att sverige ligger i topp tre i denna statistik så jämfört med andra länder är du inte lika omodern. Vänta lite till så kanske det blir mode i vintage-lurar.....

Mikael_L
Tur att jag har några sådana kvar i en låda då. :D

Om du inte känner för att jaga saker själv är ett tips att kontakta närmaste BRL-butik. De har bra kunskap så även om priset inte alltid är det bästa så löser de det mesta.
Jag har själv sysslat mycket med multimediabyggen i fordon och vet att det går att fixa det mesta bara man vill och har pengarna till det, men när en person inte orkade så hänvisade vi dem till BRL då de kunde ta fram vettiga standardlösningar istället för våra specialbyggen. Det finns idag möjligheter att ersätta originalstereon i nästan alla fordon men vissa kräver en del jobb för att inte tekniken ska ställa till det.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.