L lt1cobra #46 Medlem · Jämtland · 669 inlägg 27 okt 2012 16:04 lt1cobra Medlem Jämtland 669 inlägg 27 okt 2012 16:04 #46 Det blir en saxlyft för mig ändå, nedsänkt : http://www.verkstadsexperten.se/i/v/account.webshop.add2cart?p_artno=6503 Tror den passar bäst för mina behov.
Det blir en saxlyft för mig ändå, nedsänkt : http://www.verkstadsexperten.se/i/v/account.webshop.add2cart?p_artno=6503 Tror den passar bäst för mina behov.
fulingbusen #47 Medlem · värmland · 304 inlägg 28 okt 2012 07:12 fulingbusen Medlem värmland 304 inlägg 28 okt 2012 07:12 #47 Behöver man dränera nedsänkningen den står i? Smidigt att slippa pelarna!
L lt1cobra #48 Medlem · Jämtland · 669 inlägg 28 okt 2012 22:58 lt1cobra Medlem Jämtland 669 inlägg 28 okt 2012 22:58 #48 Jo, verkar vara rekommendation att göra det i båda byttorna : http://www.twin-shop.de/anleitungen/twinbusch_fundamentplan.pdf precis, jag kan inte rättfärdiga två pinnar som kanske behövs 2gg på 10-15år
Jo, verkar vara rekommendation att göra det i båda byttorna : http://www.twin-shop.de/anleitungen/twinbusch_fundamentplan.pdf precis, jag kan inte rättfärdiga två pinnar som kanske behövs 2gg på 10-15år
M Maxikatten #49 Medlem · Västra Götaland · 332 inlägg 29 okt 2012 10:21 Maxikatten Medlem Västra Götaland 332 inlägg 29 okt 2012 10:21 #49 lt1cobra skrev: Jo, verkar vara rekommendation att göra det i båda byttorna : [länk] precis, jag kan inte rättfärdiga två pinnar som kanske behövs 2gg på 10-15år Vill ha!! Praktisch kvadratisch gut! (Om nån nu kommer ihåg denna slogan.)
lt1cobra skrev: Jo, verkar vara rekommendation att göra det i båda byttorna : [länk] precis, jag kan inte rättfärdiga två pinnar som kanske behövs 2gg på 10-15år Vill ha!! Praktisch kvadratisch gut! (Om nån nu kommer ihåg denna slogan.)
L lt1cobra #50 Medlem · Jämtland · 669 inlägg 29 okt 2012 15:25 lt1cobra Medlem Jämtland 669 inlägg 29 okt 2012 15:25 #50 Jo, ska se om det går att grå importera den från fabriken. Kanske får att skala av någon tusing med lite tur
Jo, ska se om det går att grå importera den från fabriken. Kanske får att skala av någon tusing med lite tur