Behöver man dränera nedsänkningen den står i? Smidigt att slippa pelarna!
 
lt1cobra skrev:
Jo, verkar vara rekommendation att göra det i båda byttorna : [länk]
precis, jag kan inte rättfärdiga två pinnar som kanske behövs 2gg på 10-15år
Vill ha!! Praktisch kvadratisch gut! (Om nån nu kommer ihåg denna slogan.)
 
Jo, ska se om det går att grå importera den från fabriken. Kanske får att skala av någon tusing med lite tur
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.