Hey!

Har letat tomt hos mäklare ett tag men inte hittat något som passar. En dag när vi va ute och plockade svamp så hittade vi "drömstället".
Vi tog reda på vem som ägde marken och åkte till honom och frågade om han va intresserad av att sälja en tomt.
Han har nu skickat in om förhandsbesked och om det är ok så får vi köpa tomten.

Han skall ha 74 kr / kvadratmeter.
Är det ett normalt tomtpris.

Tomten ligger lite "offline" ute i bushen, men det är precis så vi vill bo.
Det är c.a. 9 km. till närmsta samhälle.

Idapi
 
9 km utanför Stockholm är det ett riktigt kap. 9 km utanför Korpilombolo är det överpris :) Det ska väl inte vara så svårt att jämföra det priset med de andra tomterna ni tittat på?
 
Vi köper tomten på knappt 900 kvm för ca 295 inkl VA El. Ligger i Nyköping och känns rätt i pris. Håller med tidigare inlägg om att känns det som ett bra läge så gå på det och slå till! :)

/Jonte
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.