Behöver 4 st fönster 15x16, men priserna på dessa ligger runt 12-13 tusen per styck, vilket jag tycket känns för dyrt. Bekantas fönster i samma storlek men utan jugendstilen kostade mellan 3 och 4 tusen. Hur ska jag göra? Blir det billigare att låta en snickare tillverka fönster åt mig eller finns det någon billigare tillverkare än tex bygglagret.se med SP fönster. Mvh