Ja samma pris, i Örebro så frågade kassörskan om alla var utomhus(hade tagit 3 utomhus) och frågade om det fanns något annat och inomhusvarianten stod i kassalinjen så bytte till 1 sådan.

På Bauhaus Bäckebol i Göteborg fanns ett fåtal inomhus- och utomhuslådor kvar vid en av kassorna på lördag förmiddag. Köpte en av varje.

Tack för tipset. Köpte två av varje. :)

I Västerås finns lådorna lite halvgömda vid kassorna. Inte vid utförsäljningstorget eller vid övriga Essveskruvar. Jag fick med mig två inomhuslådor, en utomhuslåda och ett sånt där set med bits som man hänger i bältet. Det fanns ganska många lådor kvar.

Efter lite velande åkte vi till botkyrka eftersom det passade bra att plocka upp en 10 liters med spolarvätska på Feltema. Fanns många av båda ute och innelådorna. Innelådorna ligger vid kassan.

trattalask
Fick med mig tre lådor hem. Hittade dock inga inomhusskruv i Lödde.
Men nu har jag ju en fin låda till inhomhusskurv när jag gjort slut på en låda. :-)

Fick också tag på en av varje, fanns gott om dem på Bauhaus i Barkarby

mattiasp skrev:
I Västerås finns lådorna lite halvgömda vid kassorna. Inte vid utförsäljningstorget eller vid övriga Essveskruvar. Jag fick med mig två inomhuslådor, en utomhuslåda och ett sånt där set med bits som man hänger i bältet. Det fanns ganska många lådor kvar.
vad kostade bits-seten?

89 spänn

P
Även jag fick med mig ett "par!!" lådor hem idag! 2 olika bits set samt lite essbox skruv :thumbup:

Redigerat:
  • Gilla
Hubbe2
  • Laddar…
Fanns en 5-6 stycken utomhuslådor och ett tiotal lådor med inomhusskruv kvar vid lunch idag på Bauhaus Svågertorp. Står vid kassorna!

Bithållarna som följde med i lådorna såg rätt fina ut? Lite nättare än den "vanliga" sorten.

Norrköping har kvar ett par...

Såg att de hade på Drive-In:en i Länna (Sthlm) idag.

Var i Norrköping och hämtade en låda av vardera, blev dock lite besviken när lådorna skulle inordnas i övriga ordningen hemma - de kan ju inte stå på högkant som den nya lådan kan... Nåja, fina skruv är det ju i alla fall det är väl huvudsaken. ;)

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.