Bauhaus i Löddeköpinge säljer Essve Cutters Corroseal billigt.
Plåtlådan för 299:- om någon behöver.

Längtar fortfarande efter ett Bauhaus på orten!! :)

Fanns tonvis på Bauhaus i Bromma idag, verkar som Essve ska slå sig in på privatmarknaden då dom numera även finns på K-Rauta.

Kan det inte vara så att det säljs ut till ett skapligt reducerat pris så Essve satsar på sin Essbox numer?
Jag har verkligen för långt till närmaste Bauhaus.. :)

FredrikR skrev:
Kan det inte vara så att det säljs ut till ett skapligt reducerat pris så Essve satsar på sin Essbox numer?
. :)
Kan vara så, Beijer kör nu kampanj på ESSBOXväskan......

Jag köpte tre lådor på bauhaus. :)
Tack för tipset!

Leaff skrev:
Jag köpte tre lådor på bauhaus. :)
Tack för tipset!
Vrid om kniven bara... :)

• Gilla
vojma
  • Laddar…
Jag funderar på en sak. Ska jag åka till Bauhaus i Botkyrka, eller kanske till Länna. Eller ska jag till Bromma kanske. Svårt val det här? Jobbigt att välja var man ska åka när alla affärer ligger runt hörnet...

Redigerat:
  • Gilla
Drömhus2012 och 1 till
  • Laddar…
Köpte 2 lådor för utomhus och 1 låda för inomhus. Bauhaus Örebro hade ett par pallar stod.

Dryga 50 mil till närmaste Bauhaus. Hur många lådor måste man köpa för att motivera resekostnaden?

50 mil soppa har du tjänat in på första lådan. 50 mil hem på andra. 700 spänn ren vinst på tredje lådan. Om dom kostar 300 istället för 1000.

Iallafall räknar min fru så när hon handlar kläder på rea.

• Gilla
corre och 2 till
  • Laddar…
MathiasS skrev:
Jag funderar på en sak. Ska jag åka till Bauhaus i Botkyrka, eller kanske till Länna. Eller ska jag till Bromma kanske. Svårt val det här? Jobbigt att välja var man ska åka när alla affärer ligger runt hörnet...
Fjollträskproblem;)

Blev en låda utomhusskurv, och en låda inomhusskruv.
Klart prisvärt!

degas skrev:
Blev en låda utomhusskurv, och en låda inomhusskruv.
Klart prisvärt!
Jag ville ha en låda inomhusskruv, men det hade dom inte i löddeköpinge där jag var. Någon som vet hur det är i malmö? Kostar inomhuslådsn också 299?
Jag tog en låda för utomhusbruk så länge. Kan vara bra att ha,och dom hade inte så värst många kvar.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.