Nej det är helt riktigt, har aldrig kört en större motorsåg.

Men om vi håller oss till Stryker75's fråga så har han knappast behov av en stor såg heller 8-)

Ja kanske en elsåg skulle räcka ändå... Jag har en del sågning i höst som jag måste ta tag i, dock handlar det om c:a 10 träd och inte mer. Jag tror inte att jag kommer att ha så stor nytta av en såg under de kommande åren. Även om jag skulle köpa en smäckig elsåg, och den pajar om nåt år är det ju ändå billigt med tanke på att jag annars har en bra såg som bara står något år.

Stiga har en hobbysåg (bensin) för 1295:- nu för övrigt. Känns ju inte som ett lika osäkert kort som Kinasågar av märket Woodshark osv.

jocke@nybleus.se skrev:
Nej det är helt riktigt, har aldrig kört en större motorsåg.

Men om vi håller oss till Stryker75's fråga så har han knappast behov av en stor såg heller  8-)
ditt påstående blir inte riktigare av orginalfrågan.. det jag funderar på är ifall han inte blir nöjd med en fjutt maskin när han "eventuellt" haft en kraftigare innan, nu vet inte jag vilken mcculloch det handlade om.. strunt samma, jag tror nog att en elsåg av bättre kvalite kan vara ett bra val när man bara skall kapa lite ved, så läönge man har gått om tid..

Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.