En månads trådlyft. Måste bara tipsa om ovanstående Makitasågar från Seltmann. 700 spänn, men satan i gatan vad den sågar! Testade 35cm-varianten för att kapa upp svärfarsans nyfällda gamla 50cm-björkar i dag och det sa bara swooosch! Svärfarsan ville köpa en direkt, och då har han ändå två bensinare (liten Stihl och stor gammal Partner).

Blev näst bäst i nåt större test (knappt efter en Stihl men klart före Husqvarnas, Jonsereds och Boschs maskiner), och ansågs mycket prisvärd för sina 2000kr. Så 700 spänn är väl nästan stöld :-)
 
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.