Om någon är sugen på en Makita bordsåg så har Bauhaus i Hyllinge halva priset 4127:-
Där var två kvar för en halvtimme sedan. Jag köpte en skall fira mitt fynd med sval malt d^_^b

Hyllinge... låter som att det ligger för långt från Norrbotten för att det ska vara lönt att skynda sig.

Ville bara skicka ett tack till dig J.B. för tipset ;) efter veckor av letade på nätet och velande fram och tillbaka mellan olika sågar så slog jag till . Ringde till Bauhaus i Hyllinge , inga Makitor 2704 kvar , ringde till Örebro , jodå , dom hade en kvar men den såldes minsann inte ut ....
Ett sista försök , ringde till Bauhaus i Norrköping , 1 Kvar , och efter lite övertalning så kunde han tänka sig att släppa den för halva priset ;)
Så tack J.B. , här ska nu sågas :)

Varsågod såga på jag har använt min ganska mycket där var en del som behövde klyvas i verkstan så nu slippar man åka till polarn och klyva. Jag skall skaffa en fintandad klinga tycker det blir lite grovt i MDF.

Jag gjorde nog årets fynd. Bauhaus i Löddeköpinge hade en kvar, nedsatt till 3050, och av någon anledning halva priset på det. För 1525:- kunde jag inte låta bli...

Grattis Jag tyckte att jag gjorde ett bra köp men ditt var betydligt bättre.

Livet är inte rättvist, nu vet jag det :)
Hur i hela friden får man reda på såna priser...?

/Försöker bygga en verktygsarsenal

Livet har aldrig varit rättvist.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.