Hej,
Vad är det här för sak? Den satt i en gjutjärnsgolvbrunn från 50-talet. Den spärrade utloppet effektivt och satt genuint fastrostad i nivå med vattenytan på den dolda sidan av kröken. Delen är som synes av järn och har nog ungefär sin originalform med tanke på att gjutlinjerna fortfarande finns kvar.