Medlem
· västerbotten
· 8 inlägg
Några bilder på vårat eget ritade hus.
Ser mycket trevligt ut!
Medlem
· Västra Götaland
· 62 inlägg
Jättefint! Ser gärna fler bilder på interiör och planlösning!
Medlem
· Södermanland
· 61 inlägg
Ser som sagt väldigt trevligt ut 
Jag gillar verkligen det ni påbörjat på infarten/framsidan. Sten och gräs och grusen/marken lite lägre ner. Jättefint och passar bra i miljön!
Klicka här för att svara








