Hej!

Har ni bilder på fina lite lantliga handtag så blir jag jätteglad om ni vill visa upp dem på denna tråden.
 
Vi valde dessa två vaianter i vårt nya lantkök. Knoppar på luckor och handtag på lådor. finns även i mässing. Är supernöjda!
 
  • P1000443.JPG
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • P1000444.JPG
Feffe, jätte snygga handtag!

Farzan, hade också fastnat för dem ni valt men blev också lite sugen på de handtagen som heter Toronto. Ska åka till en återförsäljare imorgon och kika på dem. Tack för länken!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.