Första bilden,
Verkar inte vara någon som vill kasta upp bilder. Jag börjar så får vi se om någon mer följer efter.
Vi har ca. 40st LED-moduler monterade, 20 på var långsida. De drar ca. 20w tillsammans, helt ok
Använder även samma moduler i karmen till garageporten, som "ambilight" bakom tv'n, belysning i vitrinskåp mm.
Verkar inte vara någon som vill kasta upp bilder. Jag börjar så får vi se om någon mer följer efter.
Vi har ca. 40st LED-moduler monterade, 20 på var långsida. De drar ca. 20w tillsammans, helt ok
Använder även samma moduler i karmen till garageporten, som "ambilight" bakom tv'n, belysning i vitrinskåp mm.
Hur funkar LEDarna, vad har man för färgalternativ att välja mellan, för de finns väl inget som motsvarar vanligt glödlampsljus?henke81 skrev:Första bilden,
Min fasadbelysning sträcker sig bara över en yttervägg och den drar totalt 550W
hur tätt ska man sätta spottarna om man sätter 220-50w....som så småningom blir led. Ska man passa sig för
att sätta ovanför fönster eller ska man bara sätta dom på jämna avstånd hela tiden??...ser det knepigt ut annars?
tack på förhand
/
M
att sätta ovanför fönster eller ska man bara sätta dom på jämna avstånd hela tiden??...ser det knepigt ut annars?
tack på förhand
/
M
Väcker liv i denna tråd igen då det börjar bli riktigt mörkt ute igen (blev helt plötsligt mörkare en timme tidigare fr.o.m. inatt).
Ser att henke81 inte verkar vara aktiv på forumet längre, så jag funderar på om någon vet vilken typ av LED det är han använder sig av?
Fler som har bilder att dela med sig av? Söker inspiration...
Ser att henke81 inte verkar vara aktiv på forumet längre, så jag funderar på om någon vet vilken typ av LED det är han använder sig av?
Fler som har bilder att dela med sig av? Söker inspiration...