362 432 läst · 267 svar
362k läst
267 svar
Bilder på badrum....!
I så fall ser jag också i syne. Hela gängan syns ju på vinkeln, så muttern där till vänster lär inte göra någon större nytta.G Git Johansson skrev:
Röret linjerar inte med vinkeln heller, så det är bara en tidsfråga innan det blir läckage.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Här kommer lite bilder på våra badrum i nya huset 🙂.
Hur tycker ni det funkar med mattsvart vask?D D_Fastighetsmäklare skrev:
Vi är inne på samma som den ni har (fast med det mörkare träslaget), men jag är orolig att vasken kommer se skitig ut hela tiden, för min lär väl se minsta lilla droppar/stänk och damm osv, eller det är inte så farligt?
Faktiskt över förväntan. Hade samma oro men den är extremt enkel att torka av. Räcker med en städservett då och då.B Boney skrev:
Före och efter bilder. Badrumsrenovering från underlag (ny platta o väggar) till ny standard från 79/80 tal.
Före renovering
Före renovering
Efter (kompletterar inom kort med bild på specialbeställda glaspartier mot duschen)
Har inte haft mattsvart men hyrde ett tag in mig på ett ställe där det var en mörkgrå handfatsskål från Ikea. Helt hopplöst att hålla rent, alla tandkrämsfläckar syntes. Man fick skölja och skvalpa ur väldigt noga flera gånger om dagen för att den skulle se bra ut.B Boney skrev:
Okej. Lite det jag är rädd för.Krikkan skrev:
Tack för info