Som sagt, hur djupa utvändiga smygar och vilket utförande har ni på era betongprefabväggar?
Har ni fönsterbleck eller rinner regnvattnet direkt på betongen?

Skulle bli mycket glad för lite mått och bilder.Jag behöver nämligen lite inspiration till mina egna ritningar:)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.