Ta en ordentlig funderare på om ni verkligen vill ha häll i ett hörn, det är ofta det känns trångt. Vet flera som byggt med hörn-häll och se n ångrat sig. Bättre att ha hörnet som avställningsyta/yta för assistent eller liknande. Just my 2 cents...
Hej och välkommen till Byggahus
Hörnlösningar brukar tyvärr vara snyggare än bra....men det är nog mest en smaksak...kan du inte lägga upp en planritning över kök och v-rum också...
Hörnlösningar brukar tyvärr vara snyggare än bra....men det är nog mest en smaksak...kan du inte lägga upp en planritning över kök och v-rum också...
Ja de kan jag göra men tror inte jag ändrar mig.
. De flesta jag känner har häll i hörna o ingen har klagat. :/ dessutom känns det som om att där är mindre små barn händer som kan nå upp iaf när man själv står framför. Men lägger upp bild så snart jag får möjlighet.
. De flesta jag känner har häll i hörna o ingen har klagat. :/ dessutom känns det som om att där är mindre små barn händer som kan nå upp iaf när man själv står framför. Men lägger upp bild så snart jag får möjlighet.
Du har ju redan bestämt dej...då är det bara att köra....tezz39 skrev:
Ja de va ju därför jag frågade om bild på 80 häll i 60 skåp i hörna.. vill gärna ha 80 häll men det kanske blir för stort.. men här kommer lite bilder. Den sista bilden är min "kladdritning"
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto