781 läst ·
2 svar
781 läst
2 svar
Dewalt DCE580 patronhållare
Tjena,
Jag har kommit över en bättre begagnad 18V fogpistol DCE580 billigt som tyvärr saknar orginal patronhållaren (röret i aluminium).
Så det jag undrar är om någon vet om patronhållaren DCE5601 passar till ovan nämna modell? Jag behöver inte ha röret som håller 600ml utan det räcker med dom vanliga fogpatronerna på 300-310 ml.
Eller om det finns en annan billigare patronhållare, icke orginal, som passar?
Jag har kommit över en bättre begagnad 18V fogpistol DCE580 billigt som tyvärr saknar orginal patronhållaren (röret i aluminium).
Så det jag undrar är om någon vet om patronhållaren DCE5601 passar till ovan nämna modell? Jag behöver inte ha röret som håller 600ml utan det räcker med dom vanliga fogpatronerna på 300-310 ml.
Eller om det finns en annan billigare patronhållare, icke orginal, som passar?
Produkter som diskuteras: "fogpistol"
Fogsprutor
Fogsprutor är verktyg som används för att applicera fogmassa, oftast i form av silikon eller akryl, vid tätning och limning i byggnadskonstruktioner och hantverksprojekt. De är essentiella för att uppnå en jämn och kontrollerad applicering
Läs mer
Pga orginalröret kostar ca 2200 kr medans hållaren för standardpatroner kostar ca 650 kr.S Sernando skrev:
Jag har som sagt inte behov av att blanda egen fog och smeta i eller köpa 600ml korvar, utan dom vanliga patronerna på 310ml är de jag ska använda.
Klicka här för att svara