Hej!
Jag har idag Gardenas pop-up sprinklers i delar av trädgården, fungerar sådär. De läcker lite och är ibland lite bökiga när de skall poppa upp.
Är det någon som har tips på andra märken som är bra och till rimligt pris?
Jag behöver några som har mindre än 5 meters radie eftersom det är en smal bit som skall bevattnas.

Någon som har erfarenheter av sånt här?
 
Är det verkligen ingen som har sprinkler i sin trädgård?
 
Vi har köpt på oss alla nödvändiga prylar för ett bevattningssystem från Gardena så jag hoppas att det komemr att fungera bra. Planerar få det på plats i början av maj.

Har sett att Willab har bevattningsystem från HOZELOCK men de produkter de har gäller främst för växthus.

Har också sett att Gardena lanserat en rektangulärspridare för rektangulära ytor, kanske kan det vara ett alternativ. Se här:
http://www.gardena.se/gardena/s.nsf/prods/1536
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.