Efter ha prickat av andra projekt är det nu dags för bevattningen. Rörspetsbrunnen är klar, pumpen är klar.
Trädgården är fyrkantig och har primärt tänkt inga zoner. 400m2 ca.
Vill ha ett enkelt system, lätt att planera ,lätt att installera- så okomplicerat som möjligt.
Suttit lite med Gardenas planeringssystem, enkelt och bra, MEN verkar ju finnas lite kvalitetsproblem.
Är det verkligen så att Gardena lider av kvalitetsproblem ?
De andra alternativen verkar ju vara Rainbird eller Hunters, men såå mkt mer komplicerat att planera.
Är det möjligt att ha alla spridare på samma slinga ?
Beroende av tryck naturligtvis, men är det ens smart ?!
Tips tankar och idéer mottages gärna