Ja, för den automatiska bevakningen när man svarar i tråden, men jag får fortfarande fel förval när jag väljer att bevaka en tråd jag inte deltar i. Hur löser jag det?
Det var det mitt förslag behandlade, att jag vill ha in att man kan välja vad som ska vara default, så man slipper Pop-up:n.
Ja, för den automatiska bevakningen när man svarar i tråden, men jag får fortfarande fel förval när jag väljer att bevaka en tråd jag inte deltar i. Hur löser jag det?
Tyvärr hänger förvalet man gör inne i inställningar inte med ute i trådarna. Det är önskvärt att vi fixar detta men vi har inte hunnit med.
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.