Hej. Funderar på en betongvibrator till vårens gjutjobb, ska gjuta sulor + 3 mindre plattor
på ca 6 kvm/st och gör jobbet själv pga. svårt för betongbil att komma fram till stugan.
Är det någon som har tips på smidig lösning för tryckluft/kompressor då en sådan finns
eller är det el som gäller om man ser till pris/tillräcklig "gör-det-själv"- prestanda?
Har funnit två ganska billiga varianter - vilken tror ni är bästa valet? Mvh Jocke