J
Hej. Funderar på en betongvibrator till vårens gjutjobb, ska gjuta sulor + 3 mindre plattor
på ca 6 kvm/st och gör jobbet själv pga. svårt för betongbil att komma fram till stugan.
Är det någon som har tips på smidig lösning för tryckluft/kompressor då en sådan finns
eller är det el som gäller om man ser till pris/tillräcklig "gör-det-själv"- prestanda?
Har funnit två ganska billiga varianter - vilken tror ni är bästa valet? Mvh Jocke

http://www.blocket.se/jonkoping/Betongvibrator_Elektrisk_600W_26293905.htm?ca=11&w=3&last=1
https://www.vidaxl.se/betongvibrator-1500-w-220v-50hz?gclid=CJu8zZWf1bsCFc1V3godqFAA4A
 
Den övre säljs på Tradera, brukar gå för ca 400:-
 
Kan rekommendera den från X-trading. Har gjutit 50+ plintar med den. Stabil och bra snurr på den.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.