Våran betongtrappa till entrén håller på att falla isär. Den är målad och på den sidan de faller sönder är som en extra breddning som inte pallar trycket och bara smular sönder. Hur fixar man detta? Antar jag ska skrapa bort allt löst? Vad kan man använda som fäster att bygga på nytt och sedan måla på de?
Klicka här för att svara

