Våran betongtrappa till entrén håller på att falla isär. Den är målad och på den sidan de faller sönder är som en extra breddning som inte pallar trycket och bara smular sönder. Hur fixar man detta? Antar jag ska skrapa bort allt löst? Vad kan man använda som fäster att bygga på nytt och sedan måla på de?
 
  • Skadad betongtrappa med avflagnad ytbeläggning och exponerad armering. Behov av reparation synlig.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Grå betongtrappa med slitage och skador framför en byggnad, grus intill, asfalterat underlag.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Ser ut som att det är putsad leca. Då är det bara att riva bort all lös puts och slå på nytt.
 
P Prodigys skrev:
Ser ut som att det är putsad leca. Då är det bara att riva bort all lös puts och slå på nytt.
Aha! Tack för svar!!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.