Hej! Jag har ett slipat betonggolv som innergolv i mitt nybygge. Resultatet är dock långt ifrån problemfritt.. Har förstått att betong är ett trixigt material att få till bra så nu vill jag sondera terrängen för att ”rädda” golvet.
Det här är första och sista gången jag väljer slipad betong som innergolv.
Lite bakgrund: gjöts sommaren 21, stålad och slipad.
Preparat i/på: Husqvarna premium guard sb och sedan Betsil (då vi konstaterade att dammbildning med Husqvarna inte var tillräckligt bra)
Är det kalkutskjutningar som uppstått undrar jag? Är det skadligt isf? Vad kan det annars vara? Vilken åtgärd är enklast/mest prisvärd att ta till?
Oerhört tacksam för tipps!