Håller på att slipa bort tjockt lager med gammalt lim från betonggolvet i gillestugan/källar vardagsrummet.
Nu funderar jag på om betongen behöver behandlas efter man slipat? (måla, prima el liknande)
Skulle gärna få lite förslag på bra sätt att källarrummet mår bra och golvet blir bekvämt med mindre budget.
Är lite tveksam till nålfilt då vi har hårande innekatter, någon som vet om det är ett problem?
Andreas
Nu funderar jag på om betongen behöver behandlas efter man slipat? (måla, prima el liknande)
Skulle gärna få lite förslag på bra sätt att källarrummet mår bra och golvet blir bekvämt med mindre budget.
Är lite tveksam till nålfilt då vi har hårande innekatter, någon som vet om det är ett problem?
Andreas
Klicka här för att svara

