Hej,

är det någon som har beställt vitvaror från Tyskland och kan säga om det fungerade bra? Jag har själv hittat ett ställe som säljer Siemens inbyggbara vinkyl för (om jag räknat ut frakt osv. på rätt sätt) ca 9.000 kr istället för ca 15.000 kr i Sverige.

Hälsningar
Malloy
 
Är det någon skillnad i anslutningar, el, etc. som man bör tänka på om man köper, t.ex. ett kylskåp eller en gasspis från Tyskland?
 
Malloy skrev:
Är det någon skillnad i anslutningar, el, etc. som man bör tänka på om man köper, t.ex. ett kylskåp eller en gasspis från Tyskland?
8) När det gäller enfasmaskiner så är det i varje fall ingen skillnad. På gasfronten har jag inget att tillföra. ;)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.