Byggahus.se
Hej
Jag är ute efterJet parallelltvingar eller Bessey K-body Revo tvingar. Går de att köpa i Sverige till rimligt pris eller är de mycket billigare att köpa i UK eller USA? Var köper ni era tvingar? Har sökt en del både i UK och USA men frakten har på de sidor jag letat varit väldig dyr.

Har ni hittat några bra tips där inte frakten äter upp hela vinsten?

Mvh/Anders

Är också intresserad av tvingar. Billigast jag hittat är fortfarande axminster. 38 pund för 60cm bessey och frakt på 24. Rockler har bra erbjudande ibland men frakten blir för dyr tror jag. Swedendro i sverige sålde för drygt 2000 för fyra 60cm bessey exkl moms på kampanj. Det är vad jag har hittat än så länge. Jet tvingar har jag inte sett i uk eller sverige. Jag har inte hört Med ejca förstås men har dom tror jag det är dyrt.

gruset skrev:
Hej
Jag är ute efterJet parallelltvingar eller Bessey K-body Revo tvingar. Går de att köpa i Sverige till rimligt pris eller är de mycket billigare att köpa i UK eller USA? Var köper ni era tvingar? Har sökt en del både i UK och USA men frakten har på de sidor jag letat varit väldig dyr.

Har ni hittat några bra tips där inte frakten äter upp hela vinsten?

Mvh/Anders
Frakten är dyr på tvingar. Köper mina på Housecare och tools (postorder). Har dock inte koll på priserna längre, men innan var det så att frakten som kom till på tvingar från både england och usa var hiskelig.

--- Mats ---

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.