Hej! Vi planterade ett Aroma äppelträd i höstas och missade att man ska börja beskära direkt. Jag tycker att alla beskrivningar jag läst är så krångliga. Är det någon som kan beskriva på ett enkelt sätt hur vi ska göra? :-/ Tack på förhand för alla tips. //Eva