Hej! Vi planterade ett Aroma äppelträd i höstas och missade att man ska börja beskära direkt. Jag tycker att alla beskrivningar jag läst är så krångliga. Är det någon som kan beskriva på ett enkelt sätt hur vi ska göra? :-/ Tack på förhand för alla tips. //Eva
 
Ta bort grenarna som växer dit ni inte tycker de ska växa, så brukar jag göra ;)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.