Jag har en gammal vattenskada på min vind som jag oroar mig lite för, det är nämligen stora mörka fläckar på spånskivorna ovanför takbjälkarna, och väldigt mycket mindre svarta prickar litehär och där, enligt förra ägaren så besiktades vinden av anticimex och dom sa att allt mögel( eller vad det nu är) var dött och att det inte var nån fara, men jag vill vara helt säker för tillluften till huset tas direkt från vinden (ftx ventilation).

Cad kan det kosta och är anticimex rätt firma att anlita vid något sånt här?

 
Hej
Ring ditt försäkringsbolag, de besiktar gratis samt du får råd av dem vad du skall göra
Mvh
 
ok, vad bra, det ska jag göra.

 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.