Jag vet inte vad vi ska välja...
Har kikat på Pergo new england oak. Är det någon som lagt detta golv? Isf får ni hemskt gärna lägga ut en bild på det.
Vad är fördelarna med de olika golven? Jag vet att Berry har en stålkant och att underlagsfoamen sitter fast i golvet.. Men annars?
Om man har ett trähus som rör sig, kommer inte Pergos plank att gå isär då? Deras klicksystem känns lite osäkert...