Funderar på bergsvärme men har lite funderingar.
Vilken pump ska jag välja? Hur djupt ska jag borra, mm.
Huset är på 94m2 + 94m2 källare som är inredd.
Det går åt ca:30000kw - hushållsel att värma upp huset.
 
mfem skrev:
Funderar på bergsvärme men har lite funderingar.
Vilken pump ska jag välja? Hur djupt ska jag borra, mm.
Huset är på 94m2 + 94m2 källare som är inredd.
Det går åt ca:30000kw - hushållsel att värma upp huset.
Var finns huset?
Radiatorer eller golvvärme?
Radiatorer...vilken framlednigstemp vid t.ex. -10°C?
Hur många personer i familjen?

 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.