Installerade bergvärme för drygt ett år sedan. I offerten ingick allt administrativt arbete med tillstånd och anmälan till SGU:s brunnsregister.
Jag är nöjd över arbetet och så men när jag tittar på SGU:s karta är brunnen inte med. Grannar som borrade i våras är dock utmärkta.
Bör jag peta på entreprenören för att få in den på kartan eller har jag ngt att förlora på det?
Kommunen är mycket medvetna om att brunnen finns.