Hyrde en "HULK" (eller Darda som en del kallar den...) 800:-/dag (huh vad dyrt) och den var urkass när berget blev hårt. Funkade dock OK när berget var lite "lösare" och redan lite sprickbenäget.
När berget vart för hårt så tog vi motorkapen med hårdmetallklinga och sågade spår vilka vi spräckte bort med spett och kil....
Fy f-n vilket slit det var... och regnade gjorde det hela helgen!
P.S. Skulle skapa en ränna att dra dagvatten och dränering i... D.S.
JoGi