2 920 läst ·
4 svar
3k läst
4 svar
Benvitt eller gräddvit kakel till badrummet!
Vi har problem. Vi hittar inget prisvärt kakel till badrummet. Det är ett matt benvitt alt. gräddvit (någon kallade det för äggskalsvitt) kakel. Helst rektangulärt i någon form. Men kommer nog fram till att 20x20 är billigast.
Pris jag fått nu är 250kr/kvm men jag skulle gärna vill gå ner i pris. Är det någon som känner till något billigare?
Pris jag fått nu är 250kr/kvm men jag skulle gärna vill gå ner i pris. Är det någon som känner till något billigare?
Jag får kolla där. Är det någon annan som har förslag?
Såg annars att Bauhaus nu hade 15x15 blankvitt för 39kr. Går det att lägga i något snyggt mönster alternativt komplettera med någon annan platta så det ser snyggt ut. Skulle dra ner kostnaden oerhört?
Såg annars att Bauhaus nu hade 15x15 blankvitt för 39kr. Går det att lägga i något snyggt mönster alternativt komplettera med någon annan platta så det ser snyggt ut. Skulle dra ner kostnaden oerhört?
Köpte jättefint vitt kakel på extrapris vid höganäshuset i maj, 25x40cm, lite gulvitt med gråa inslag och en fantastiskt fin yta från den kända tyska porslinstillverkaren, jag kommer just nu inte ihåg namnet. Drygt 200 kronor kvadratmetern.
Klicka här för att svara