Behöver lite inspiration till belysning i vårt hus. Känns som att alla kör på "downlights" nu, men personligen tror jag att det kommer kännas lika hett om 10 år som pastellfärgade gardiner och klarblå stretchjeans känns idag att ha hela taken täckta av dessa, lite som ett monument över vårt tid. Samtidigt ger det ju ett bra "miljöljus", speciellt i kombination med fjärrstyrning. Finns det några snygga alternativa lösningar på belysning, typ helt dolda varianter, eller snygga utanpåliggande spottar etc? Tacksam för all inspiration jag kan få!